Primul eveniment business to business dedicat industriei
supply chain în sectorul automotive
Împreună cu experți incontestabili și factori de decizie din industrie, cea de-a doua ediție a AUTOMOTIVE LOGISTICS SUMMIT aduce noi tematici de discuție, subiecte actuale și probleme din sfera logistică și încearcă să răspundă unor întrebări extrem de importante:
Complexitatea lanțului logistic al industriei automotive are o serie de riscuri inerente: de la embuteiaje ale liniei de producție, la dezastre naturale care se produc într-o parte a lumii, dar au un impact generalizat asupra întregii industrii, până la relațiile de interdependență cu anumiți furnizori.
Tehnologia revoluționează deja modul în care producătorii răspund comportamentelor în schimbare ale consumatorilor, și tot tehnologia poate juca un rol important în managementul riscurilor logistice.
Cât de pregătiți sunt producătorii, furnizorii și prestatorii de servicii logistice să facă față neprevăzutului, dar în același timp să mențină un flux de mărfuri neîntrerupt și să poate regândi procesele în termeni de eficiență? Cum putem răspunde antitezei productivitate crescută, costuri reduse?
Atunci când produsul finit nu poate fi livrat către clienți, orice alt avantaj competitiv dispare pur și simplu. Pe măsură ce producția de vehicule în Europa crește, nevoia de transport pentru a aduce vehiculele de la liniile de producție mai aproape de clienți devine tot mai prezantă.
Furnizorii de servicii logistice și companiile de transport investesc deja în servicii și echipamente și în noi instrumente moderne pentru a monitoriza marfa, dar și în ambalaje returnabile și echipamente de manipulare. Ce mod de transport se potrivește cel mai bine industriei auto și de ce? Ce pot face producătorii și furnizorii pentru a reduce presiunea pusă pe resursele logistice și ce fac de fapt?
Achiziția unei mașini este partea ușoară. Partea dificilă vine mai târziu, atunci când mașina are nevoie de reparații, iar clientul de piese de schimb. Pe cât de vital pe atât de complicat, supply chainul pieselor de schimb definește întreaga dinamică producător-client.
Care sunt trendurile în comercializarea și distribuția pieselor de schimb? Care sunt provocările și cum pot fi îmbunătățite serviciile pe acest segment?
Când, unde și de ce? Hotărârea de a investi într-o nouă unitate de producție, care răspunde cel mai bine obiectivelor și strategiei de dezvoltare a companiei nu este una ușor de luat pentru orice producător.
Proximitatea geografică față de clienți, competiția, disponibilitea și nivelul de calificare al forței de muncă, condițiile economice, infrastructura, mediul legislativ, capacitatea de inovație, disponibilitatea terenurilor, sunt parametri care facilitează decizia deschiderii unei noi fabrici într-o zonă sau alta, într-o țară sau alta. Ce atuuri mai are România?
Logistics & Material Planning Manager, Yazaki Romania
Operations Continuos Improvement si Andreea Mocanu – Logistics Planning, Marquardt Schaltsysteme S.C.S.
Logistics Manager, Kiekert, Republica Ceha
Manager Național Logistică Filiale, Autonet Import
Logistic Manager, Dura Automotive
Head of Industrial Agency JLL Romania
Director Business Development Automotive Eastern Europe, Kuehne + Nagel
Head of Logistics, Hirschmann Automotive
Managing Director, Tezcon Storage Systems
International Business Development Manager ICAM
Pentru a vă rezerva un loc în sală, vă rugam sa alegeți una dintre propunerile de participare de mai jos, apoi sa ne scrieți un mesaj la una din adresele: madalina@intermodal-logistics.ro; office@arilog.ro
Variante de participare:
Pentru modalitati de promovare si participare in cadrul evenimentului va rugam sa ne scrieti la madalina@intermodal-logistics.ro; office@arilog.ro
Plecând de la premiza "Time is gold", ghidul prezintă o radiografie completă a pieței de automotive din România, care a cunoscut o ascensiune rapidă în ultimii ani.
Promovare în cadrul Ghidului:
Centrul Regional de Afaceri Timisoara - CRAFT
Sala Europa
Bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 22
www.cciat.ro